susah



aku bukan malaikat . aku tak mudah melupakan .
terkilan aku dengan mulut manusia yang tidak tahu menjaga hati dan perasaan orang lain .
hati aku sudah hilang rasa hormat yang timbul perasaan benci .
maaf . susah untuk aku melupakan apa yang terjadi .
tak kisah , apa yang akan orang lain fikir tentang aku .
penat untuk menjadi baik . buat bodoh dengan apa yang telah terjadi dulu .
sekarang lain .. keadaan bertambah buruk .
aku makin benci mereka .
kau dan kau .. tak layak nak berkata begitu .
kau tidak mempunyai apa apa hak .
cermin diri tu dulu sebelum buka mulut dan menyakitkan hati orang lain .




2 comments:

  1. why sai??
    saba eh..
    kdang2 kte terpakse nk jga ati org lain,sebelum ati kte.. be strong :)

    ReplyDelete
  2. ye . sai tgh cuba utk bersabar dgn dugaan hidup . sai tengah cuba jadi kuat . terima kasih .

    ReplyDelete