lepas


maaf . itu sahaja perkataan yang mampu aku ungkapkan untuk kau .
maaf . aku bukan ingin membuang tapi aku lepaskan kau mulai sekarang .
aku tak ingin dan tak mahu dipandang sebagai seorang perempuan yang mempermainkan perasaan orang lain .
jangan benci aku . terima kasih kerana berfikiran positif setelah membaca post post aku yang sebelum ini .
tujuan post post aku yang sebelum ini bukan untuk menyakiti kau . bukan untuk memerli kau .
aku cuma teringin . kalau kalau ada .
setiap orang mesti ada angan angan bukan ?
dan angan angan aku nak ada idaman begitu . bukan tujuan aku post idaman itu untuk orang lain .
orang yang aku idamkan tu tak wujud , mungkin . jangan kau terkilan dengan post aku yang itu .
sekali lagi terima kasih kerana positif setelah membaca .


peace ni untuk awak ! (Y)


No comments:

Post a Comment