tak tahu


aku tak tahu , apa salah aku . aku lost .
sekarang aku berada dibawah , ramai yang membenci .
bila ditanya mengapa , aku tak terkata . aku tak terjawab .
menahan lebih baik daripada melepaskan .
mungkin aku akan bercerita apabila diri sudah tidak dapat menahan .
itu tandanya aku sudah tidak mampu .
sehingga ego aku yang tinggi kecundang juga akhirnya -,-
ahh ! dugaan hidup .
berat beban ini aku galas , aku simpan , aku pendam .
tapi kecundang kerana tak mampu .
aku cuma memerlukan bahu untuk tempat aku meluahkan .
terima kasih kepada bahu bahu .
sebab berjaya buat aku ketawa , buat aku selesa meluahkan .
sehingga kecundang di depan rakan rakan . #maluuuu ! -,-



1 comment:

  1. akak , sabar k , segala masalah ada hikmahnya. akk be strong k, nik tahu akk seorg yg kuat :) iloveyouu akk

    ReplyDelete